Indonesië - Reisverslagen van Danny Cevaal - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Danny Cevaal - WaarBenJij.nu

Indonesië

Ik ga samen met 6 klasgenootjes naar Surabaya toe om daar stage te lopen in het Soetomo ziekenhuis in Surabaya. We zullen er 5 dagen in de week stage lopen en we lopen ieder mee met één fysiotherapeut en twee fysiotherapiestudenten van de Universitas Airlangga wat gekoppeld is aan het ziekenhuis.
Dit gaan we doen tot half mei en daarna ga ik nog backpacken in Indonesië met mijn vriendinnetje!

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Sempu Island !!!

04 April 2014

Lombok en Gili's !!!

19 Maart 2014

Week General Ward

17 Maart 2014

Tretes

27 Februari 2014

Bali!!!
Danny

Welkom op mijn blog! Ik zal hier mijn updates plaatsen over mijn stage in Surabaya, Indonesië. Veel leesplezier en laat een berichtje achter! Groetjes Danny

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4529

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Indonesië

Landen bezocht: